eshgh haye doroghin

معشوق بی وفا
 
این شعرها دیگر برای هیچ‌کس نیست
نه! در دلم انگار جای هیچ‌کس نیست
 
آن‌قدر تنهایم که حتی دردهایم
دیگر شبیه دردهای هیچ‌کس نیست
 
حتی نفس‌های مرا از من گرفتند
من مرده‌ام در من هوای هیچ‌کس نیست
 
دنیای مرموزی‌ست ما باید بدانیم
که هیچ‌کس این‌جا برای هیچ‌کس نیست
 
باید خدا هم با خودش روراست باشد
وقتی که می‌داند خدای هیچ‌کس نیست
 
من می‌روم هرچند می‌دانم که دیگر
پشت سرم حتی دعای هیچ‌کس نیست

 



نظرات شما عزیزان:

nazanin
ساعت22:47---25 اسفند 1390
نوروز پاسداشت عشقهای کوچکی است که زنده مانده اند و روز تعظیم در برابر عشق های بزرگی که عظمت را کوچک می دانند.پس به تو در نوروز سلام می کنم که بزرگترین عشق این کوچکی.





نفس
ساعت16:44---11 اسفند 1390
سلام پریسا خانم وب خوبی داری به منم سر بزن خوشحال میشم،اگه دوست داشتی منو بانام قلب یخی بلینک منتظرتم بای

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:,ساعت 12:22 توسط parisa| |


آخرين مطالب
» فروغ فرخ زاد
» فروغ فرخ زاد
» فروغ فرخ زاد
» فروغ فرخ زاد
» فروغ فرخ زاد

Design By : RoozGozar.com