eshgh haye doroghin

عشق دروغین

عشقی که بهم دادی یه قلب کاغذی بود
     

نگاهت از روی عشق به من نبود
     

حرفای تو همشون دروغ بچه گونه بود
    

  گریه های تو از ته دلت نبود
     

عشق من واسه تو بازیچه بود
    

  توی اون دل بزرگت جایی واسه من نبود
    

  عشقی که ازش می گفتی یه عشق کهنه بود
     

گلایی که برام می چیدی از باغ دلت نبود
     

عشق من واسه تو بهونه بود
   

   دستای تو به گرمی دلت نبود
    

غروب من آرزوی ته دل تو بود
    

  طلوع من واسه تو شادی نبود...

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:,ساعت 13:17 توسط parisa| |


آخرين مطالب
» فروغ فرخ زاد
» فروغ فرخ زاد
» فروغ فرخ زاد
» فروغ فرخ زاد
» فروغ فرخ زاد

Design By : RoozGozar.com